Duševní vývoj a výchova od narození do dospělosti / L. Srp, J. Syrovátková
Od: Srp, Ladislav [Autor].
Přispěvatel(é): Syrovátková, Jaroslava [Autor].
Typ materiálu: TextVydavatel: Praha : Státní zdravotnické nakladatelství, 1969Vydání: 2., upr. vyd.Popis: 331 s. ; 20 cm.Online zdroje: Digitalizovaný dokument Souhrn: Rozsáhlé a zasvěcené pojednání o nejdůležitějších problémech pedopsychologie a pedagogiky je významnou pomůckou pro praxi dětských lékařů. Je v něm zahrnut výklad o obecných principech duševního vývoje a rozbor psychologickýcha vychovných metod, podrobná analýza jednotlivých stupňů duševního vývoje a některých speciálních otázek. Nejrozsáhlejší část knihy provází stupni psychické geneze od novorozeneckého období pasivity přes období vzrůstající aktivity nemluvněte, období rozvoje pohybu a řeči, předškolní období hry, věk první strukturální přeměny, střední věk vyrovnanosti, věk druhé strukturální přeměny a období pohlavního dozrávání až po období dospívání. Speciálnípartie jsou pak věnovány chronicky chorým dětem, zvláštním výchovným situacím a výchovnému prostředí dítěte.Aktuální umístění | Signatura | Stav | Půjčeno do | Čárový kód | Rezervace jednotky |
---|---|---|---|---|---|
Farní knihovna Nové Město nad Metují | Dostupné | 2045989016886 |
3000 výt.
Obsahuje bibliografii
Rozsáhlé a zasvěcené pojednání o nejdůležitějších problémech pedopsychologie a pedagogiky je významnou pomůckou pro praxi dětských lékařů. Je v něm zahrnut výklad o obecných principech duševního vývoje a rozbor psychologickýcha vychovných metod, podrobná analýza jednotlivých stupňů duševního vývoje a některých speciálních otázek. Nejrozsáhlejší část knihy provází stupni psychické geneze od novorozeneckého období pasivity přes období vzrůstající aktivity nemluvněte, období rozvoje pohybu a řeči, předškolní období hry, věk první strukturální přeměny, střední věk vyrovnanosti, věk druhé strukturální přeměny a období pohlavního dozrávání až po období dospívání. Speciálnípartie jsou pak věnovány chronicky chorým dětem, zvláštním výchovným situacím a výchovnému prostředí dítěte.
Zatím nikdo nekomentoval.